Jak na reklamu buducnosti? Jděte na ni od lesa!

Jak na reklamu buducnosti? Jděte na ni od lesa!

Jak na reklamu buducnosti? Jděte na ni od lesa!
geralt / Pixabay

Co si budeme povídat, na klasickou formu reklamy již zákazníci příliš neslyší. Ba co víc – dokonce ji razantně odmítají. Při reklamních spotech v televizi přepínají na jiné stanice, v metru či prostředcích hromadné dopravy koukají zaujatě do mobilů a tabletů a na internetu si blokují vyskakující reklamní okna speciálními programy. Jak jim tedy dát o své firmě či výrobku vědět? Jak se jim dostat lidově řečeno „pod kůži“? Co takhle využít sílu reklamních předmětů? A to ne jen tak ledajakých.  Na mysli máme třeba kalendáře či diáře, které můžete pro vaše zákazníky či obchodní partnery opatřit logem firmy nebo nějakým vtipným sloganem, díky němuž si vaši společnost okamžitě vybaví.

Kvalita na prvním místě

Ono se sice říká: „Darovanému koni na zuby nekoukej,“ na druhou stranu ale zákazníci nemají rádi, pokud je odbudete nekvalitním – byť reklamním předmětem. Při výběru firmy, u které si necháte diáře či kalendáře zhotovit, proto vždy dbejte na to, aby používala moderní technologie, zajišťovala kompletní servis, ale dokázala vám také zodpovědně poradit a pomoci v případě nerozhodnosti nebo problému. Požádejte o vzorky reklamních předmětů a ty z hlediska kvality porovnejte třeba s konkurenčními výrobky. Zajímavým tipem je ryze česká firma Helma 365, která se na tisk kalendářů a výrobu nejrůznějších diářů dlouhá léta specializuje.

Tip na článek  Vybíráte nový koberec? Poradíme, jak na to!

Diář si poskládáte sami!

Mezi největší konkurenční výhody firmy Helma 365 patří nepochybně dlouholeté zkušenosti s tiskem a výrobou propagačních materiálů, ale i klasických výrobků pro maloobchodní prodejny. Další předností je i vlastní redakce a bohaté skladové zásoby, s nimiž nepochybně souvisí krátké dodací lhůty. Na kvalitu je zde kladen velký důraz, což se odráží také v referencích spokojených klientů. Diář si navíc můžete sami poskládat prostřednictvím online konfigurátoru a výsledek pak nechat jednoduše vytisknout. No jen řekněte – může být výroba reklamních předmětů ještě snazší? My tvrdíme, že ne!