Railway Trains Mask Covid   - StuBaileyPhoto / Pixabay

Hledáte nápad na efektivní reklamy? Vsaďte na kreativní pylon

Reklamní pilíř nebo také pylon je dobře cíleným reklamním produktem, s nímž se obyvatelé měst i vesnic setkávají prakticky každodenně. O jejich oblíbenosti svědčí i různé názvy, které mohou tyto nepostradatelné propagační prvky mít – například Clamshell, StreetIne nebo Slash.

Jde o velmi efektivní venkovní reklamu, ovšem jen při správném použití. To především předpokládá, že je pylon vždy umístěn pokud možno co nejblíže k inzerovanému místu. Na jeho reklamní ploše jsou totiž obvykle obsaženy informace o aktuálních cenách a prodejních akcích, ale také o poskytovaných službách a výhodách. Velmi často pak takový reklamní nosič samozřejmě obsahuje i konkrétní název.

Kde a jak použít reklamní pylony

Pokud vsadíte právě na tyto oblíbené propagační předměty, pak dokážete jen s opravdu minimálními finančními náklady vytvořit skutečně po všech stránkách efektivní venkovní reklamu. Ta může být samozřejmě použita i uvnitř, obvykle tady však nemá takový efekt.

Design pylonu je totiž přizpůsoben především pro působení na dálku. Obvykle je jeho základem dostatečně velká plastová trubice, opatřená zabudovaným světelným zdrojem. Díky tomu tak získáte velmi efektivní formu propagace i během noci.

Jaké materiály volit? Záleží na vašich možnostech

Absolutním ideálem je v tomto ohledu pouliční světlo z plastu, které nepodléhá korozi a dá se zároveň snadno přepravit na jiné místo. Ovšem pokud vám jde spíše o dlouhodobou trvanlivost a zároveň neplánujete pylony nikam stěhovat, pak volte odolnější provedení z hliníku nebo oceli. Vyplatí se, i když bude znatelně dražší.

Tip na článek  Nízkoenergetické domy od společnosti Alfahaus: komfortní, cenově přijatelné a ekologické

Kov je navíc mnohem spolehlivěji chráněn před vyblednutím, protože běžné plasty snadno podléhají vlivům ultrafialových paprsků. Je samozřejmě možné je proti těmto obtížím ošetřit, to už se ovšem také značně prodražuje. V zásadě tedy platí, že se materiál vždy vybírá podle místa instalace (s čímž vám v případě potřeby poradí odborníci).

Jak zvolit správný tvar

Při výběru tohoto reklamního kousku se však nemusíte omezovat jen na obyčejné obdélníkové tvary. I když jde o absolutní základ tohoto prvku, rozhodně se nejedná o jedinou možnost. Je možné vsadit i na trojbokou či čtvercovou korunu, na níž se vejde mnohem více důležitých informací (a sama o sobě také poutá lépe pozornost).

Ovšem v zásadě lze zkonstruovat pylon v jakémkoliv tvaru, záleží jen na vašich přáních a možnostech. A není také problém celou instalaci doplnit například  o servisní rošty nebo praktické pochozí lávky. A jak nešlápnout vedle? Reklamní pylony vždy poptejte tam, kde bude součástí celého procesu i úvodní projekt, na kterém je možné doladit všechny detaily finálního provedení. Jedině to zaručí, že budete s výsledkem vždy spokojeni. A kde takové služby poptat? Vyzkoušejte třeba specialisty z Prost.cz.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..